today

cha cha bloggen!

ja, hejj hejh alla söta läsare!
idag har jag&madde&jossan&emma snackat (elr smsathh*)
hehe, men allt är goooodiie nu ighhen :)

sen har jag&emma gått till ett bageri och fikathh <3
då kom det fram två söta läsare och fans, och villeh ta kort!  TACK CUTIIEES! ,, ni får gärna gå fram till miihg och fota och kraama (L''

och sen tiep kolla vi på en gammal grym film, sszzzwweet!
med teejjpp chips och cola, götttttzz (a''

nu kommer jag lägga upp lithe gamla videosar som man minns från den filmen, så missa ehhjjjj!
SEEE YA, LOVERS!


xoxo  // clareoo




en bild på miih:
 visst är jag super söt? (aa'


Kommentarer
Postat av: älllaaa

ASSÅW SHIT VA FINT HÅÅÅR - GEE MEEEEEJ NUUUU !!

ÄLSKAR DEJJ MÄÄÄÄSST <3

2010-01-20 @ 14:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0