pontuuss<3 pont(puss! <3

asså,,, aww my god, idag så ba madde o jossan ba lämna mig och ba gick asså typ,
as dumt o ba dra i till stan utan mig & emma såhär typ vi ba ;
 okej,,,, tack tiiep`!!????
a
ja iaf as dumma oh ba dra typpp så jag o emma o PONTUS DARLING
gick hem till pontus där oxåå tiep john va och sååww.
vi hängde där o såhär, va hette de.. typ ba chillaa och tiep så.

aja hoppas madde o jossan ser detta och kan förklara siighh? ;ooooo
vi blir säkert vänner imon men tiiep dumt av er idag?
ÄLSKAR ER mina söta gullgrisar men typ bitchiga todayyy????? :( <33

och ämmaaaaa, min älskling tack för att du ställde upp kommer
alltid älska dig
du finns i mitt hjärta
du och jag vare dag varje minut varje sekund BABE
du ba betyyder mest för mig och du är så himla söööttwww och så
bäst snäll rolig söööötw snygggww och så ba bäst min darling från
födslen till döden älskling du och jag!
första gången vi såg varande; vi skulle bli vänner
det visste vi du är så himla bra!

FUC*ING PERFEKT HONEYYY! (LL')   <3 :)



KRAM! / the clareoooo;o <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: emma / ämmaaaaa

ååh asså du är den bästa tack så mkt älskar dig värkligennN!!! <333

sötizzzzz you trust me i trust yoouuuu!!

BÄBIS---CLAARREEOO MIN ÄLSKLING!!

löööv you till döden skiljer oss åt!



MADDE&JOSSAN DRA HON ÄR MINN :d <3

2010-01-14 @ 16:54:48
Postat av: madde

förlåååååt gummzan !!!!!

azzo deth wa werkligenh intwe meningen-

love ya! pussssspusssss <3<3<3<3<3<3<3

:D:D:D:D:D::D:D

2010-01-15 @ 11:59:15
Postat av: maddeh & jossanhh (L) ;oo

asså omg vad du överreagerar!!!

tieep ofta i ba gick vi fråga om ni vill hänga med ni ba igga oss och jag o josshhaan gick teeip då lixxxmm.



du skrev:



ÄLSKAR ER mina söta gullgrisar men typ bitchiga todayyy????? :( <33



ÄLSKLING, LOVE YOU TOO!



MEN,,,, bitchiga ??? :SSS :OOO



tack då! :S

men asswåå tiep förlåt men i svara inte innan när vi fråga och tiiep vi trodde ni inte vill gååw med oss.. ajjjaaa,,, hoppas ni fattar!:O



och vadå ämmaa, det vfar ju jag som kallades määddäää med äää och sååw tiiep. inte emma??

typ tar min plats???

du jag coh var ju bästa vänner :SSSSS



ajaa hoppas du fattrrrR!!!

..........................................

2010-01-15 @ 12:34:35
Postat av: jossan<3

asso ohmygod förlåt babe:O men asso jah vet inte va ja tenkte på!

gud asså sorry gonger tiep hundra miljader<33

älskar dej aasmkt sötnowws!!!<3

2010-01-15 @ 21:08:04
Postat av: jossan

fast asso du överreagerar faktist för asso vi vah tiieep inte alls tykna? tiiep bitchiiit oh kalla OOSS tykna för aso nij asso jah kanske tiep tar tibaks dt som jah skrivde innan;S;S;S;S;S;S;S;S;S

2010-01-15 @ 21:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0