kategori+paint <3

asswå jag rita en as snygg bild på paint igår, den typ funka inte att ladda upp?? :S:S:S

;oo

hjälp mig om ni vet hur man laddar upp bilder från paint till blogghhheeen ??  (L)


och till en annan viktig sak; jag ska göra en ny kategooriiiii!!!!

the gossip girl - claareooo!

kommer att handla om svenska och utländska kändisar, bloggare, och hör och häpnad, mina väänneer!

(jag ska kanske hitta på ett bättreh' namn /inte the gossip girl - clareooo/ men hinner inte dt i skolan)

så jag kommer skvallra, roliga och tråkiga sakre,. whaat-eevah, men det kommer bli skvaller kan jkag looova:)<3
aja, nog för detta inlägget, mer kommer senare under dagen -

xoxo clareo



älskar alla mina läsare, ni är min droog (aaaaa''


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jobbigt att det inte fungerar

2010-01-21 @ 11:38:53
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0