clareoo - din drog



YES!

DET FUNKA!

Aja, denna bilden är några dagar sen, skulle tiiep vara där vi mina fråghor om hur blogghen skulle vara!
jag fick inte tiep så himla många svar, så villh du tiep svara nu ist, så gör det snällhhaa


idag isf, så har jag o jossan ba degat och myst. så nu bloggar jag ju tiiep, och smsar med pontus!
är sugen på att rita fler paintbilder, uppskattas det?? kommentera om du gillar dt!!!

aja, puss på alla sötisar som läser min blogg. okeehhj den kanske inte är så känd som jag säger, men vafan krydda litt måste man ju göra för att det ska hända tiiep nått??! <3



xoxo - CLAREOOOOOOOO (L)


Kommentarer
Postat av: äämmaaa <3

omg jaa älskar dejj claraa!<3<3<3 fler pejnt bilder!!!(L)

2010-01-23 @ 10:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0